stesolid.

jag har inte skrivit på ett tag.
jag glömmer helt enkelt bort att skriva.
har inte så mycket att berätta, mår mest skit liksom.
hur kul är det att läsa om det?

har iaf varit i Tyresö idag och träffat en akutläkare.
Vi höjde min Venlafaxin till 150mg, hoppas det gör någon skillnad.
Fick även recept på 25st stesolid, kommer räcka ett tag!
ska äta dom med största försiktighet.
hon fixade även med remisser till psykolog, arbetsterapeut och till min psykiatriker.
hon tyckte också att jag hade blivit felbehandlad med min ADHD-utredning, hoppas psykologen går med på att prata med min andra bror kring detta så jag kan få den hjälpen jag faktiskt behöver.
känns som jag famlar i de mörka just nu!
kaos
och åter kaos!

katten har skadat ögat.
det värker i hela mig att se henne.
stackars missen.
:(

annars ville läkaren att jag skulle sova bättre, men hon ville ge mig attarax till sömnen!
jag tackade snällt nej och förklarade att varken attarax, theralen eller lergigan forte hjälper mig vid sömnen.
hon trodde då att ett kedjetäcke kanske skulle funka! :)
vi får hoppas jag får remiss så fort som möjligt bara.
orkar inte vänta i år och dar.
fan alltså!

fred & kärlek.
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0