Punkt punkt punkt.

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
har inte riktigt haft lusten, har haft annat skoj för mig! :)

känner verkligen hur jag kommer längre och längre ifrån depressionen jag har haft under två år.
det går inte att beskriva i ord hur lättad jag är att det är över.
det har varit två av dom värsta åren i mitt liv.
jag har kämpat och kämpat och kämpat.
det har fan i mig inte varit lätt ska jag säga, men jävlar vad jag har lärt mig saker på vägen!
jag har äntligen lärt känna mig själv och jag kan nu säga att jag vet vem jag är.
jag tappade bort mig själv ganska grovt där ett tag, visste inte vem jag var, vad jag stod för och vilka som var mina vänner, men nu vet jag äntligen det!
är så sjukt tacksam över de vännerna jag har, att dom har orkat stanna kvar vid min sida!


vad gör ni i helgen?

fred & kärlek.
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0