...

jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.
bexu ska snart åka iväg och jobba, alltså blir jag ensam.
panik!
tänk om jag får värsta ångestattacken när han är borta, vad fan gör jag då?
jag har ju en 100 burk lergigan forte, men.. ja. dom funkar liksom inte så bra!
visst, de tar bort den värsta paniken, men ångesten är ju långt ifrån borta!
måste nog ringa mobila psykiatrin idag när bexu slutat jobbet, måste träffa en läkare!
något måste ändras och det är fan nu!
jag pallar inte gå runt och må som jag gör just nu, inte igen!
jag måste palla mig ut också.
ligger bara i sängen och latar mig och äter knäckebröd.
vafan liksom!

saknar så jävla mycket just nu.
har så mycket oberarbetad sorg inom mig så det är helt sjukt.
måste ta en dag i taget, andas och försöka få minuterna att gå.

nej, fan.
detta håller inte längre!
kan inte må såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0