tråkigt.

jag vet att detta inte skulle bli en deppblogg till, men nu råkade det tyvärr bli det.
det råkade tyvärr bli så att det blev för mycket för mig, så jag behöver skriva av mig.
jag delar inte sidan på facebook längre med tanke på min familjs åsikter, tror inte det är många som läser här faktiskt.
känns rätt skönt.
dom som behöver veta, dom vet liksom.

mitt huvud snurrar.
jag mår skevt.
inatt behöver jag verkligen sova ordentligt, hoppas på att vakna lagom tills bexu är klar med uppkörningen.
skulle vara perfekt!
men ja.
hoppas iaf!

just nu är det sjukt mycket sorg i min hjärna och i mitt hjärta.
det känns som om jag ska svimma och kräkas dagligen.
jag vill inget annat än att bara ligga ner i sängen, men hur länge håller det liksom?
Ah, nej.
fan.
dags för att göra nått åt livet.
men vad?
jag kommer nog på nått.
mitt nästa projekt är iaf garn, garn garn garn!
jag är helt galen i garn och vill bara knyta armband hela tiden, folk vill ha också så det är roligt.
:)

fred.

Kommentarer
Postat av: ungdomstankar

Det gör väl inget att det blivit en depp blogg, skriv det du känner för så blir det din blogg. Natruligtvis hade det varit bättre om du mått bra, men hjälper det dig att skriva av dig, så gör det. Hoppas du snart mår bättre!!

2012-06-09 @ 22:24:30
URL: http://ungdomstankar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0