skit.

just nu mår jag skit verkligen.
önskar för tillfället att jag aldrig föddes.
all skit jag har fått gå igenom.
och så skiter jag ner mig själv.
ja, inte bokstavligt talat då.

vet inte om jag ska lägga in mig eller vad jag ska ta mig till faktiskt.
men jag drömmer dagligen om att skära upp armara.
den bittra sanningen!
många tycker inte att jag ska vara så öppen på internet som jag är, att det kan skada framtida jobb och sådär.
jag vet faktiskt inte om jag bryr mig om framtida jobb.
inte just nu iallafall.

ska få träffa någon läkare den 15de.
behövs!
får inte tag i min psykiatriker och har inte tid hos henne fören den 17 september.
så jävla bra.

fan.
allt bara skiter sig.
jag lyckas ständigt förstöra för mig själv.
jag ska då fan alltid lyckas pajja de som är bra.
men det verkar inte vara någon som kan hjälpa mig.
allt jag gör blir ju ändå bara fel.

ska skriva ut mitt utredningsresultat från neuropsykiatriska utredningen sen.

fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0