Begravning.

Imorgon är det dagen jag verkligen inte vill vara med om.
det är mickes begravning.
:(
det börjar sjunka in allt mer nu att han faktiskt är död.
att jag aldrig kommer få träffa honom igen.
det gör ont som fan och jag har svårt att hantera det.
men jag ska fixa detta, ingen tvekan!
bara att gå all in och mata på, slåss mot demonerna och fan tillåta mig själv att må som en jävla rumpa ett tag.
men jag måste se till så jag bearbetar på rätt sätt också, vill inte falla djupare ner än vad jag redan är, det är jobbigt nog just nu liksom.
vid skrivande stund känns det som att hjärtat snart ska hoppa ur bröstkorgen.
käkarna spänner.
armarna gör ont.
svårt att andas.
jag orkar inte!

fina micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0