Begravning.

Som sagt, på denna bloggen kommer ni få följa mig och mitt liv.
det kommer inte bara vara information om psykisk ohälsa, dbt osv.
utan även em.
mina mörka dagar.
mina ljusa stunder.
ja, allt som har med mig att göra.

idag är en riktigt mörk dag.
om några dagar är det dags att ta farväl av fredde.
min älskade bästa vän.
3 veckor sedan jag fick reda på att du gått bort.
det har fortfarande inte sjunkit in.
inte det minsta.
jag försöker på nått sätt förtränga det för mig själv.
att det inte har hänt.
att han lever.
han kommer ju ringa vilken dag som helst..
eller?
nej.
det är ju inte så, tyvärr.

tårarna brinner under ögonlocken.
hjärtat bultar snabbt.
ångesten växer.
som vanligt.
känner igen det.
det känns som jag ska svimma.
rasa.
falla ihop.
att jag inte kommer kunna resa mig upp igen.
mörkret har tagit mig och jag kan inte bara borsta bort det längre!
jag måste ut.
springa bort från detta kaoset.
för det är precis vad det är.
Kaos, med stort K.

hjälp.
hjälp mig här ifrån.
hjälp mig ta mig mot ljuset igen.
det stannar upp här nere.
man står på samma plätt och trampar.
man kommer ingen vart.
allt är kaos.
kaos.
kaos.
kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0