^_^

sitter och lyssnar på freddes låt, somewhere over the rainbow.
det hugger i kroppen.
saknaden går inte att sätta ord på.
jag vet bara att det gör ont som fan.
kan verkligen inte förstå.
vill jag förstå?
jag tror docka att han har det bra, där uppe, somewhere over the rainbow!
han favoplats.
vid havet kanske.
ja.
han har det nog bra i alla fall.

när jag tänker tillbaks på begravningen så kan jag inte riktigt förstå att det var han som låg där i den vita kistan.
det var verkligen kepsen som gjorde allt verkligt.
det var då det sjönk in på det där konstiga sättet.
jag är glad dock att vi har hans tofflor kvar här hemma.
ett fint minne.
han favorittofflor. :)
det känns fint att ha dom kvar i alla fall.

fred & kärlek.
em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0